17 / 02-09


Godmorgon folket =)
ha precis vaknat & sånt ...
& satte mig direkt häår vid datorn !
igår ringde Anel,& vi snakkade & sånt normalt i början
typ hur är det & sånt !
Meen sen frågade han om jag tyckte om att ha sex med han när vi va tillsammans & så
Meen de fulaste är att han va med sin " nya tjej "  så det blev ännnu en ledsen natt !

ändå va de han som tog kontakt med m ig igår ! jjagvet inte om jag orka mera !
han vet hur mycket jag tycker om han det är de som stör mig så jävla mycket !

Så gör han såhär igen mot mig !;S="/
meen hajt, skit i han nu , idag händet inte så mycket,
idag blire bara hjälpa min bror lite hos min farmor ! & sen Stan lite med Elina & Natali =)


jag tänker på dig hela jääävla tiden , jag orka inte vill bara glömma dig ! :/

Kommentarer
Postat av: adna

men omg, du borde inte ha svarat när han ringde ..

skit ba i honom...

2009-03-07 @ 11:14:31
URL: http://coolbarbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0