dagen :)


Idagens händelse :
Idag hände inte så mycket, vakna upp med elina jämte mig...
sen sressa sig till skolan på morgon rent helvete va de.
& jag orkade inte gå på någon lektion så jag sket i dem idag , så
valde att ligga i soffan på capetirian istället med Elina :) <3
Sen igår 11/02-09 dog Tamina'kir ( en häst ) .Världens goaste häst jag sväär !
Men angående helt annat !
så klara jag inte mera, jag behöver dig i mmitt liv för att må bra !
det känns som de saknas mycket nu när du lämnade mig,
Om jag bara kunde bli vi 2 igen så skulle jag aldrig släppa din hand !
Jag älskar dig ännu !


hajt, nu ska Märta plugga Liiiita Engelska
Önska henne lycka till fan ;P

Kommentarer
Postat av: Emma

Wiii.. :)

2009-02-13 @ 11:04:46
URL: http://niiilsson.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0