Dagens händelse =)


idag ha inte så mycket sket,
varit hemma & softat , duschat hundarna & sånt
de va fett med jobbigt ;/;P
hahhaa, men aja , imorgon blire feest !
& en viss person kommer ner hit te ängelholm som jag int träffat
på 2-3 månader, & de är lite jobbigt för jag än älskar han sjukt mycket ! ;/<3
meen aja, mamma fyller 54 år idag så stoort GRATTIS TILL DIG MAMMA!!
JAG ÄLSKAR DIG MEST MAMMA ! <3

& snackat med elina & tro mig hon kan snakka ;P hahahxd
Elina ekholm , jag älskar dig sjukt mycket , du är mitt allt & mycket mera!
Alltid vi !
och lördag :
så blir de feeest ;P
får se om jag orka dra dit ffs,
mår ganska dåligt juste nu illamående som faaan ;/
Men aja , hoppas ni alla får en underbar fredag kväll !!
pusss på er ;*

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihii martina vem är denna person du ska träffa? ;)) pusssss

2009-03-01 @ 14:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0