Oh' arg :@

oh' så arg jag är!!! folk kan inte va lycklig när jag själv är lyckliig ;S
nej , istället så håller de på att påminder mig om de som hänt innan jag & min kärlek fick det perfekt igen efter allt kämpande & tårar som ha föjlt med hela vägen ! Kan bara ente folk fatta att jag är lycklig med min älskling ? ;s
jag kan juh inte hjälpa att de inte funnits sin kärler eller hur ? måste jag lida för det ? ;S de kan väl va glada för min skull!
menar jag ha aldrig någonsin sagt "lämna din flick/pojkvän för han/hon är dålig för dig & sånt :S " ? Jag känner hur många som helst som ha de värre än vad jag & anel ha haft det ;S men de är lyckliga tillsammans oavsett & jag är glad för deras skull ! Tänk om folk kunde fatta att man är tillsammans för personerna tycker om / älskar varnadra !? :S
menar på att . de måste ju finnas någon menning om man bråkar & så lämnar man varandra & sen kommer man tillbaka fast man vet hur de blir ;S någon menning är där juh ? ;S eller är det bara jag som tycker det ? ;S
Men hur som helst .
om det stör er att jag är med min kärlek så vänd ryggen emot istället för att gå & snacka skit & försöka förstöra för ni  kommer ALDRIG lyckas ! ! :)

Jag behöver inte falska horungar i mitt liv :)


Jag Älskar dig Anel Dedic ! ;*<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0