Dagens händelse / annat ;)



11/03-09 <33
Martiina Nilsson (v"  Anel Dedic

Jag älskar dig oerhört mycket
glad att jag aldrig gav upp hoppet om oss !
min kärlek till dig är riktigt stark !
jag hoppas nu att detta funkar mellan oss älskliing ! <3
I will love you for always ! <3


Älskar dig Josephina Nilsson  ! <3


dagens händelse ...
jag & natali va istan idag ;d
typ tråååkkaa söönder , inte så mkt
sen , ha vi smsat hela dagen på världens idiioter xD
om helgen och sånt !vissa tröga idioter fattar inte va vi skåningar säger xD
så B e dem ! hahahhah xd
jag är tillsammasn med mitt livs kärlek igen !
& överlycklig är jag med !
meeh ingen fattar att jag vetkligen älskar han ! :/ <3
Jag hoppas jag valde rätt nu ! men som sagt
man lär sig av sina misstag fan :) <3
så får hoppas detta inte är något misstag !

Grattis Bonnie på din 17års-dag !
Älskar dig ! <333

Kommentarer
Postat av: Anna

vadå anel.. skojar du mannen? ja trodde du lärde dig från dina ''misstag'' HAHAHAHHAHAA

2009-03-12 @ 21:25:12
Postat av: martiina

jaa, de hade jag ! men kärlekfinsn de inga gränser !

2009-03-14 @ 18:50:02
URL: http://thebitchblogg.blogg.se/
Postat av: Jaquline

de e ju väldigt kul att du "alltid" lägger upp bilder här :P

2009-03-22 @ 21:53:01
URL: http://thisisjackie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0