Helgen ;D


Fredag's dagen !
vaknade med Natali'bby ! <3
Vi vaknade 7 på morgonen . somnade om & vaknade typ  11:00 eller något !
vi fixade oss , & gick upp & käkade littta, sen i till stan & mötte Josephina min älskade syster på Rönneskolan !
& vi köpte vars en macka & dricka på cafetirian ! & sen pratade vi om Josephina's händelese ! :/<3
efter de gick vi till Ida vår andra syster !
sen hem & sen in till stan igen tog tåget till Helsingborg !! ;P<33
Kom hem vid 1 . gick hemtyp senorkade vi inte så ringde vi till min mamma ;D så hämtade hon oss !
allt för fredagens dag !






Lördag's'dagen

vaknade med natali !
vaknade & käkade litta
sen , kom oscar & frågade om vi kunde följa med hem till Natali
för han skulle leka med kevin ( Natali's lillebror ) .. Vi ba ; jaa,  viisst
så vi tog på oss & följde med !
 men de gick bra för dem att leka !
de spelade tv-spel hela tiden i hela 4 & en halv timma ;D
Sen hämtade mazziie oss vid 6-tiden på kvällen !
sen när vi kom hem, käkade vi igen , & fixzade osss !
Sen åkte josse & natali in te Munka !
& jag in till stan !
för Alvesta folket Hittade inte till munka ! men de gjorde de när de hade hämtat mig i stan i Ängelholm ;D ;P
så vi körde hela vägen tillbaka till Munka igen ;D
kom dit , snakkade , sen köpte 2 från alvesta sprit från markus ! ;P
men en person kunde ju inte dricka för han körde ;D
hahah , det va ganska soooft ;P
sen innan de skulle åka igen . så kom där en engelskkman & pratade med dem ;O
B grejen , bara snakkade på . men han vet inte vad han själv sa ;D hahahaxd
lite skojjiiizzzit va de, men jobbigt ändå ;D
Meen aja , de va allting för helgen ;D


SÖNDAG*S*DAGEN !





Jaha , då va de om söndag ;D
v a i stan 5 på  morgonen  & somnade vd halv sju eller ngt ! ;S
& vaknade halv tolv ;s;P
Riktigt trött va jag !
& sen kom mammzzie & vi åkte handlade med Ida ! sen lämnade mamma mig i stan
 jag åkte till Jessica'Älsk ! <3
Fett med skooozziigt vi 2 alltid ha ;D hahhahaxd
sen träffade vi ali , men de va trååk ;D
 De va allt om helgen ;D

MÅNDAG  :D


Måndag ;D

typ inte gjort så mkt , vaknade typ halv 12 ;D
Ska snart äta .. Meen palla inte gör ngt ;P
Ska städa lite idag & sen Duscha
& till Familia med mamzziie <33
köpa nya byxor ;D & kanske skor med ;D men får se hur jag la gör ;D
 ni får ha de bra ;D Seeeyaa ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0