HAHAH ! ;D


Ganska sjukt , att du är en sådan fitta alltså .. Helt fucking seriöst!! Du är extremt sjuk i huvudet .. Du borde avrättas din jävla horunge... Jag borde ha fattat från första början .. Men jag är inte så smart kanske .. Men jag va tillräckligt smart för att komma på detta! Du är inte värd min tid längre.. Vill aldrig mer ha ett enda samtal , sms eller något från dig mera! Jag trodde du va bättre, mogenare än såhäär.. men jag hade tydligen jävligt fel om den saken ... Hur kan man va så störd sinnessjuk & allt på en & samma gång som du är ? Det är nästan lite roligt tycket jag!;D HAHAH! tro det är mer än jag som tycker det.. Du är FUCKT UP!! om du dog eller tog ditt liv ingen i hela fucking världen skulle lägga märke till att du va bort inte ens din egena mamma för helvete.... Inte ens hon skulle falla en tår !! FUcking horunge!! gå & skjut dig !:D
Hoppas du får ettt bra liv när jag är klar med dig  ;)





Övrigt ; så ha dagen varit helt perfekt men lite långtråkig men helt ok Faktiskt :) & jag saknar min underbara vackra fina man ,<3 Men imorgon då jävlar ska du får tillbaka vad du gjorde igår HAHA ! Jag älskar dig trollis!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0